پمپ وکیوم مکانیکل سیل

  • ۰
  • ۰

ارزش جهانی بازار پمپ خلاء حلقه مایع در سال 2018 به 2 میلیارد دلار پوند رسید  صنعت، گزارش اخیر در مورد بازار پمپ خلاء حلقه مایع توسط تحقیقات بازار استقامت (PMR) را فاش می کند. طبق تحقیقات ، تخمین زده می شود که بازار پمپ خلاء حلقه مایع با رشد 5٪ پائین CAGR در طول دوره پیش بینی شود. انتظار می رود رشد تقاضا برای پمپ های خلاء حلقه مایع از صنایع شیمیایی و فرآیندهای عمومی باعث رشد بازار پمپ خلاء حلقه مایع در دوره پیش بینی شود.

براساس تحلیل و مطالعه دقیق ، سرمایه گذاری در نفت و گاز به ویژه در بخش پایین دستی و افزایش تقاضا از صنایع شیمیایی بر رشد بازار پمپ خلاء حلقه مایع تأثیر مثبت گذاشته است. علاوه بر این ، تقاضای زیاد برای پمپ های خلاء حلقه مایع برای فرآوری مواد شیمیایی و کاربردهای صنعت نفت و گاز مستقیماً در گسترش بازار پمپ خلاء حلقه مایع در طی دوره پیش بینی نقش دارد.


تقاضای اساسی پمپ های خلاء چدن باعث رشد بازار پمپ خلاء حلقه مایع در دوره پیش بینی شده است. پیش بینی می شود ارزش بازار جهانی پمپ های خلاء حلقه مایع با رشد 5٪ امیدوار به CAGR تا پایان سال 2029 رشد کند.

ادغام و ادغام - استراتژی های کلیدی پیشرو در بازار

بازیگران برجسته جهانی در منظر تولید پمپ خلاء حلقه مایع با هدف اضافه کردن فن آوری های جدید به سبد محصولات خود ، بهبود اقتصاد مقیاس و کاهش هزینه های عملیاتی ، تمرکز خود را بر روی خریدها می گذارند. یک روند نوظهور در بازار پمپ های خلاء حلقه مایع گسترش روزافزون تولید کنندگان کوچک و متوسط ​​LRVP ، به ویژه در آسیا اقیانوس آرام ، به دلیل افزایش تقاضا برای پمپ های خلاء حلقه مایع و کمپرسورهای مورد انتظار از این منطقه است. به عنوان مثال ، در ژوئن سال 2018 ، پمپ های خلاء Busch و سیستم های Busch NSB Gas پردازش ، یک شرکت مهندسی مستقر در سوئیس را به دست آورد.

کاربرد قابل استفاده پمپ های خلاء حلقه مایع در صنایع شیمیایی

طبق تحلیل دقیق PMR ، فعالان برجسته بازار در بازار پمپ خلاء حلقه مایع ، پمپ های خلاء حلقه ای با خصوصیات متمایز ، بر اساس ظرفیتی مانند کمتر از 500 cfm ، 500 cfm tp 1500 cfm و بیش از 1500 cfm را ارائه می دهند. تقاضای متمرکز برای پمپ های خلاء حلقه مایع از صنایع شیمیایی و پس از آن صنایع فرایندهای عمومی است و نشان دهنده رشد چشمگیر رشد بازار پمپ خلاء حلقه مایع در طول دوره پیش بینی است.


تولید انرژی بالاتر برای ترجمه به تقاضای شتاب

پمپ های خلاء حلقه مایع بطور گسترده ای در صنعت تولید برق در برنامه های مختلفی از جمله اگزوز کندانسور ، شلنگ زدن ، سولفورزاسیون ، انتقال خاکستر مگس ، انتقال هوای خلاء و پرایمر استفاده می شود. علاوه بر این ، این پمپ ها باید با ظرفیت نیروگاه ها مطابقت داشته و نیاز به ظرفیت های قابل توجهی بالاتری داشته باشند. پیش بینی می شود تولید برق از نیروگاه های زغال سنگ در آسیای جنوب شرقی ، هند و چین به میزان قابل توجهی افزایش یابد ، بنابراین ، تقاضای بیشتری برای پمپ های خلاء حلقه مایع ایجاد می کند.

آسیا اقیانوسیه برای برگزاری سهام برجسته بازار

انتظار می رود آسیا اقیانوس آرام از نظر ارزش سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشته باشد. با این حال ، انتظار می رود که بازار خاورمیانه و آفریقا رشد سودآور را در بازار جهانی پمپ های خلاء حلقه مایع در طی دوره پیش بینی شده از سال 2019-2029 پیش بینی کند. حضور فعالان اصلی بازار در منطقه و فعالیت های ادغام ، ادغام و همکاری از عوامل اصلی رشد بازار پمپ خلاء حلقه مایع در آسیا اقیانوس آرام است.


بازار پمپ خلاء حلقه مایع: فروشندگان بینش

این گزارش به روشن بودن راه اندازی بازار پمپ خلاء حلقه مایع و رویکردهای مشخص شرکت کنندگان اصلی بازار می پردازد. برخی از فعالان برجسته بازار عبارتند از:

    شرکت Busch Vacuum Technics Inc.
    Dekker Vacuum Technologies Inc. ،
    شرکت تولیدی Tsurumi ، آموزشی ویبولیتین ،
    شرکت Flowserve ،
    گراهام کورپ ،
    سیستم های خلاء و دمنده Tuthill ،
    Atlas Copco Airpower N.V. ،
    Gardner Denver Nash LLC.

بازیکنان قابل توجهی برای گسترش مشتری خود روی نوآوری های محصول تمرکز می کنند. در ماه مه سال 2018 ، Busch Vacuum Technics Inc. سری جدیدی از پمپ های خلاء حلقه مایع Dolphin ، پمپ های خلاء LM / LT را راه اندازی کرد.

اطلاعات بیشتر درباره اطلاعات بازار PMR:

درباره ما:
تحقیقات بازار پایداری (PMR) یک شرکت تحقیقاتی پلت فرم سوم است. مدل تحقیق ما همکاری بی نظیری از تجزیه و تحلیل داده ها و روش تحقیق بازار برای کمک به مشاغل در دستیابی به عملکرد بهینه است. برای حمایت از شرکتها در غلبه بر چالشهای پیچیده تجاری ، ما از رویکرد چند نظم و انضباطی پیروی می کنیم. در PMR ، ما داده های مختلف را متحد می کنیم

برای خرید پمپ وکیوم خشک و پمپ وکیوم والو با ما در تماس باشید

  • ۹۹/۰۶/۰۱
  • hamed salari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی